Տունդարձ

Տուն դառնալու համար տուն է պետք. առանց հարցերի, ջերմորեն քեզ իր գիրկն առնող տաք թևեր են պետք, որ քեզ բարձրացնում են, երբ ընկնում ես, կագնեցնում են, երբ մոմե թևերով արեգակին ես ուզում հասնել: Տանը հացը հաց է, սերը` սեր, ատելությունն` ատելություն, դու էլ` դու: Տանը կյանք չես խաղում, կյանք ես ապրում:

… բայց արթնանում ես ու տեսնում, որ տունդ անտեր է, մի պատը փուլ է գալիս, մյուսին էլ դեռ ներկը չի չորացել, մի տեղ մանուշակի վախվորած գլխիկն է զեփյուռից տարուբերվում, մյուս կողմում անշունչ բետոնն է զեփյուռին գերում ու… կրծողներն են, որ տեր են դառել քո տանը ու ՔՈ տանը բանուկ, աշխույժ ԻՐԵՆՑ տունն են սարքում: Իսկ դու կանգնել ես դռան շեմին ու մտածում ես. երազդ շինել, թե՞ հարևանի սիրուն տանն ապրել քո մի բաժին կյանքը:

Tag:

389 Comments to “Տունդարձ”

  1. Sergey said...
    May 31, 2007

    Ես մեծ հետաքրքրությամբ կարդացի Քրիստինայի հոգու ճիչը…
    ինչ արած, մենք ապրում ենք էս տանը և պետք ա էս մեր տունը խելքի բերենք, այլ ոչ թե լացակումած և սրտատրոփ բարձրաձայնել մեր խեղճ ու կրակ կիսաքանդ շինության մասին:
    Перейдем на русский, простите мне так легче.
    Итак, буду повторяться и опять наступать на всю ту же больную мозоль “интеллегентного” армянского сообщества, хватит плакать о том что крыша течет, хватит ныть о том что грызуны уже достали и стали повелителями в твоем собственном доме!!!
    Надо взять в руки молоток и починить крышу, взять в руки метлу и выгнать грызунов и прочую подплинтусную живность!!!
    РАБОТАТЬ НАДО А НЕ СТЕНАТЬ И ПРИЧИТАТЬ…
    К вопросу о том стоит все таки наш дом того чтобы трудиться в поте лица только для того чтобы в него вернулись “заблудшие сыны 90-ых”,или действительно лучше бросить все и податься к соседям в чистые и обустроенные квартиры-страны???
    И пусть в одних тебя режут и убивают только за то что ты Армянин, а в других ты изначально бедный родственник на правах ущербного и не достаточно умного, будешь выполнять третьесортную работу, лелея в сердце надежду, что и тебе как золушке улыбнется добрая тетя фея и позволит жить по человечески…
    Ну так вот да я скажу стоит, нужно и важно жить там, где твое все и речь и вода и небо над головой!!!!
    а мелкие проблемы вроде грызунов и протекающего потолка решаемы (при желании конечно).
    С уважением СЕРГЕЙ.

  2. Petrossian said...
    May 31, 2007

    Սերգեյ,
    Ճիշտ ես: Ավելացնելու շատ բան չունեմ:

    Սևակ,
    Էդ լացակումած «վայ-վույ, Կիկոս»-ները թարգե՛ք: Եթե իհարկե ուզում եք լուրջ քաղաքական բլոգ դառնաք: Կամ էլ, մի՛ թարգեք, բայց հետո չզարմանաք, որ մարդ չի նայում ու չի արձագանքում: Ես ակնկալում եմ տեսնել կուռ տրամաբանված միտք, որն արտահայտում է քաղաքական հաշվարկ: Այլ դեպքում, Սևակ, այս բլոգը կդառնա նվնվանների ֆորում/չատ:

  3. Sevak said...
    May 31, 2007

    Շնորհակալ եմ խորհրդի համար` քաղաքական հաշվարկն անշուշտ կարևոր բան է:
    Հիմա ինչ է ասվում տվյալ նյութի մեջ. ընդամենը շատ հասարակ հարց է դրվում` ի՞նչ ենք անում մենք, մնում ու կառուցում ենք մեր երազած հայրենիքը, թե՞ գնում ենք ու… և այլն: Նվնվալ` իհարկե՛ ոչ, իսկ հարցի ձևակերպումը ոչ թե տեխնոկրատական շարադասությամբ, այլ ավելի շատ զգացական նրբերանգներով միայն սրում է խնդիրը, իջեցնում (բարձրացնում) մարդկային հարթություն:

  4. Անկապ Մարգարե said...
    May 31, 2007

    Չարենցն ու Վրացյանը լավ բան են, թեպետ վերջին կիսամյակում գերադասել եմ կարդալ ՀՀ պետական բյուջեի մասին օրենքը, Հանրապետական կուսակցության նախընտրական ծրագիրն ու քրեական ամփոփագրերը…
    Սակայն, ասված է Չարենց, թո’ղ լինի Չարենց…
    Եվ ուրեմն, եղիցի’ Չարենց…

    Ախ, նայե’ք, այդ մարդը, այդ հիմարը.- նա տեսնում է լոկ այն, ինչ տեսնում է.
    Հավատում է նա, որ սա քար է. նա տեսնում է լոկ այն, ինչ տեսնում է.
    Դու ծաղրի’ր նրան, իմաստու’ն. դու տեսնում ես աճումն ու ընթացքը
    Եվ գիտես, որ ընթացք է աշխարհը,- նա տեսնում է լոկ այն, ինչ տեսնում է:

    Դու ասիր` նայել, հասկանալ, ու սուզվել, դառնալ անէ.-
    Նա ասաց` լինել, կատարել, ներծծել հուրեր ու շողեր:
    Դու ասիր` ամփոփել ամբողջը, հաշտըվել ու խաղաղ լինել,-
    Նա ասաց` ամբողջի’ն տիրանալ, որպեսզի ամբողջը – փոխել:

    Հետևա’նք ես դու, իմաստուն,- այս մեկը դու լա’վ իմացիր.
    Բայց դու’ էլ ես ազդում,- այս մեկը դու լա’վ իմացիր.
    Դու ուզում ես, որ ազա՞տ լինես.- ուրեմն հասկացի’ր ճանապարհդ
    Եվ փոխի’ր, որ հաստատ գաս տուն,- այս մեկը դու լա’վ իմացիր:

    Դեռ երեկ քո միտքը խավար էր,- իմաստուն ես արդեն հիմա դու.
    Դու տեսար վիթխարի այս արարը,- իմաստուն ես արդեն հիմա դու.
    Դու տեսար պատմության խոհանոցը, մխացիր ճենճերում դու նրա-
    Եվ գիտես, թե ո’վ է խոհարարը… Իմաստուն ես արդեն հիմա դու:

    Թե ուզում ես, որ խոսքդ կտրի հորիզոններ, դաշտեր,-
    Պիտի վարպետ լինես անօրինակ թափի,
    Ինչպես Լենինը-ապստամբության, ինչպես Էյնշտեյնը-
    Թվի, տարածության, ձգողության, չափի:-

    Մտե’լ են տոնական դռներից – և դրախտ են կարծել այս տունը.
    Սահմանված ձեռքով մի վերին` անխա’խտ են կարծել այս տունը:-
    Ետևի դռներից մենք մտանք` քանդելով սյուներն ու հիմերը-
    Եվ գիտենք` ձեռքերով ձեր շինված մի զնդան է անձև այս տունը:

    Ուրեմն նվնվանք Չարենցի հետ, զի Չարենցի պես նվնվալ տրված չէ, ավաղ…

  5. Petrossian said...
    June 1, 2007

    Ով հայ ժողովուրդ,
    Աշոտ Երկաթից մինչև Խրիմյան Հայրիկի պատմած թղթե շերեփը ի՞նչ դաժան ճանապարհ ես անցել: Հերի՞ք չի:
    Տրամաբանություն, կապված կուռ միտք ու քաղաքական շահերի ճիշտ հաշվարկ. չեմ հոգնի կրկնելուց:

    P.S. Ասեցի` կարդացեք, հոմ չասեցի՞ տեղին անտեղին մեջբերեք…

  6. Sergey said...
    June 1, 2007

    Прошу простить за сумбур и разброд, которые по моей вине воцарились в блоге. Целью моего высказывания не было стравливать технократов и романтиков, эмоции и действия. Я просто попросил прекратить причитания по поводу безвременно потерянного старого доброго дома и начать строить новый и светлый.

    На самом деле проблема намного глубже и решения однозначного не существует. Лишь комплексный подход к проблеме миграции может позволить вначале выработать четкую позицию, и лишь после предпринимать какие -то действия.

    Лишний раз проехаться по республиканцам и закону о бюджете это конечно приятно, но простите меня если я неправильно понял, КОНСТРУКТИВОМ ТУТ И НЕ ПАХЛО!!!

    Может действительно хватит? Давайте прекратим бессмысленые говорильни, и будем предлагать конкретные меры ну или хотябывекторы по которыми можно рассматривать проблемму миграции (да и не только в Армении).

    Недавно один человек, занимающий достаточно высокое положение в структуре власти РА, в ходе беседы заявил :

    - … а что, миграцией страдаем не только мы! У всех стран есть те или иные проблемы с миграцией.В нашен же случае виновата бедность, но МЫ с ней боремся…

    Хотелось возразить, не дали.Так вот попробую предложить одну из видимых мной причин миграции армян из Армении:

    …нам всегда говорили что МЫ АРМЯНЕ народ оседлый, мы НАРОД СТРОИТЕЛЬ, мы НАРОД ВЕЛИКОГО КУЛЬТУРНОГО НАСЛЕДИЯ. Да не спорю, самому становиться приятно от перечисления (правда слишком сладко получилось). Но встает вопрос – почему это все мы делаем где там, за стенами своего пусть убого, но все же родного дома. Мы дарим чужим народам лучших сынов и дочерей, мы развиваен науку, спорт, исскуство и т.д.А зачем за что и почему? Не кроется ли здесь какойто тайный сокральный смысл?! Нет ли здесь чего-то такого, что скрывалось от наших пытливых глаз? Я думаю что есть, нет пророка в своем отечестве, нет возможности стольким индивидуалистам жить и творить в одном месте. На самом деле ми НАРОД БРОДЯГ И МУЗЫКАНТОВ,ПОЭТОВ И ПЕВЦОВ, ВЕЛИКИХ УЧЕНЫХ И ВОЕННОНАЧАЛЬНИКОВ. Но ключевое здесь слово – БРОДЯГИ, прошу не обижаться слово употребляется в контексте перекатиполя (а не бомжа). Ведь именно это – дорога всегда звала на туда где жизнь лучше, трава зеленее, вода слаще, небо синее. И лишь попав куда-то туда понимаем что нет не все так безоблачно и красиво, и поняв, начинаем обустраивать и облагораживать, НО НЕ СВОЕ А ЧУЖОЕ!!!!!!!!!!!!

    вот так….
    с ужажением Сергей

  7. Sergey said...
    June 1, 2007

    итак, продолжим,причина вторая:

    опасное и невообразимо жестокое сочетание лени и страха.Да мы трусы и как это ни больно признавать страх этот вбит в нас столетиями повиновения и христианского непротивления злу, веками отсутствия государственности, годами пресмыкания перед вымышленными или навязанными “старшими братьями”. За всю историю всего пару тройку раз нас прорывало на сумбурную радостную и неконтролируемую храбрость, но с течением времени все разбазаривалось и возвращалось на круги своя.

    Да мы боимся, что не справимся, мы боимся что не сможем без чьей-то помощи, без указания верного и легкого пути. Поэтому бежим туда где все это уже до нас придумали, нарисовали. И живя в “благополучных странах”, решаем и придумываем что бы и как бы нам такое сделать и там, ну как это называется, ну… ах да на РОДИНЕ…

    А даже если и не бежим и остаемся, то в нас просыпаются вселенские лентяи, каких никто и никогда еще не видел! А зачем напрягаться и что нибудь делать и придумывать? Ведь есть ОНИ, те кто стоит где -то там далеко у того мифического “руля власти”.Так вот пускай они и думают, а мы посидим в сотонке и покритикуем, мы же не виноваты – не мы принимаем решения, не мы устанавливаем правила , да и не очень -то надо !!!

    Да и при случае если что можно уехать, куда-нибудь где лучше, да только не охота…

    Именно сочетание этих двух смертных грехов я и считаю следующей причиной нездорового миграционного климата в Армении.

    Сергей

  8. ա-Անարխիստ said...
    June 1, 2007

    Ունեմ մի ծանոթ սփյուռքահայ: Ամուսնացել է հայաստանցի մի հայ աղջկա հետ, ունեցել է աղջնակ: Տուն է ձեռք բերել, բիզնես է աշխատեցնում: Ծնողներին պատրաստվում է բերել Հայաստան:
    Իսկ հիմա մեր բյուրոկրատիայի վերաբերմունքը: Իր տաս տարանոց անձնագրում (ունի բոլոր իրավունքները. բացի ընտրել-ընտրվելու) նրա անունը գրել են Վարթան: Ինչու՞: Որովհետև մեր բյուրոկրատիան հայոց լեզվի դ-ի և թ-ի կանոնը չի նախատեսել իրենց բյուրոկրատական համակարգում, և սփյուռքահայի արտասահմանյան անձնագրում անգլերեն գրված Vartan անունը թարգմանում է Վարթան: Մարդը այդ ծառայության բոլոր հնարավոր պետերի մոտ եղել է, խնդրել է իր անունը ճիշտ հայերենով գրեն, և նրան բացատրել են, որ բյուրոկրատական կանոնները վեր են մնացած բոլոր արժեքներից:
    Բյուրոկրատը ապազգային տարր է, չունի սեփական մտածողության իրավունք և “կանոնները” վեր է դասում մարդուց ու հայրենիքից: Բյուրոկրատը չունի ազգություն և հայրենիք: Նրա համար միևնույնն է, թե որ համակարգին նա կծառայի` Նժդեհական, կոմունիստական, թե նացիստական:
    Ի՞նչ քաղաքականություն ուզում եք մշակեք, ի՞նչ օրենքներ ուզում եք գրեք, ի՞նչ սոցիալ-հոգեբանա-հայրենասիրական պատճառներ ուզում եք որոնեք, միևնույնն է, բյուրոկրատները լինելու են տունդարձի հիմնական խոչընդոտը: Հրեաները միլլիոններ են վատնում, որ լեզուն մոռացած հրեաները սովորեն այն, կրոնը ուսումնասիրեն, իսկ մերոնք տարրական հայոց լեզվի կաննոները, մարդու հայերեն անունը ստորադասում են բյուրակրատական թերություններին:
    Ուզու՞մ եք տունդարձ լինի: Յուրաքանչյուր Հայաստան վերադարձողի իրավունք տվեք առաջին իսկ պատահած ապազգային բյուրոկրատական քաշքշուք սարքողի գլուխը մեղմ ասած ջարդել: Եթե միգրանտներն իմանան այս իրավունքի մասին, “տոննաներով” կգան:

  9. Сергей said...
    June 2, 2007

    Хотелось бы согласиться с анархистом. Однако мне как -то не очень нравится некая мягкость с которой онвыбрал представил на всеобщее обозрение следующую из причин миграционных веяний, то есть – КОРРУПЦИЮ. Да да именно эту уродливую старуху с мешком золотых монет в последнее время мы чаще всего обвиняем в слишком уж затянувшемся переходном периоде и всех смертных грехах. И что самое интересное боремся с ней на всех уровнях власти :) ))))

    Так что же получается? Коруппция борется сама с собой? Да как же так, ведь так не бывает чтобы вирус пожирал самое себя, с болезнями борятся не болезни а лекарства!!!

    простите должен бежать…

  10. Անկապ Մարգարե said...
    June 4, 2007

    Ու՞ր գնացին Muskie-ները,
    Սու’ս, քնած են հող տակ…

    Հողի տակ` նկատի ունեմ երկրագնդի հակառակ երեսին: Եվ իսկապես, ու՞ր են մեր Մասկիները:

    Երբ, 45-ի օգոստոսին Ճապոնիայի կայսր Խիրոխիտոն դիմում էր սեփական ժողովրդին , մի խոսք ասաց, որ էն ժամանակից մտքիցս դուրս չի գալիս. … Ինչպես հայտնի է, 50 տարի բրնձի ու բրնձաջրի հույսին չմնաց ճապոնացին ու շատ արագ հասավ աշխարհի երկրորդ տնտեսության պատվանդանին: Հարցը դիետան չի, այլ բրնձով յոլա գնալու պատրաստակամությունը: Ու՞ր են մեր բրինձ ուտելուն ու բրնձաջուր խմելուն պատրաստ հայրենակիցները… Կա՞ն այդպիսիք, ես գոնե չգիտեմ: Ես պատրաստ եմ դրան: Ոչ թե նրա համար, որ բրինձ շատ եմ սիրում (փոխարինենք լավաշով, թե կուզեք), այլ որովհետև շատ եմ ուզում, ոտքի կանգնել: Չէ’, ոտքի կանգնած եմ, ուզում եմ պատվանդանին կանգնել: Բայց կողքս բրինձ ուտելու պատրաստ մարդ չեմ տեսնում առանձնապես: Համոզված եմ, որ կան, պիտի լինեն ախր: Հո ես ամենաբրնձասերը չեմ իմ նմանների մեջ: Ես իմ նմաններից մեկն եմ, էն էլ վերևն ասած` թղթեշերեփասեր :)

    Փորձը ցույց է տալիս, որ Մասկիները մեծ մասամբ բրնձի դիետան չեն սիրում: Որ ավելի վատ է չեն հավատում նման դիետայի արդյունավետությանը: Դե, ինչ արած, դիետային ընկեր չկա:

    Ա’յ, արդեն ես էլ եմ ուզում գնալ, որովհետև բրինձ ուտող շուրջս չեմ տեսնում: Առավել ևս, որ Ժամանակի մեքենա եմ հնարել էս շաբաթ: Ճիշտ է առաջ չի գնում, այլ միայն ետ: Շատ հեշտ. մի հարյուր մետր գնում ես անհրաժեշտ ուղղությամբ, մի երկու բառ խոսում ես ում հետ որ պետք է, ու հայտնվում ես երեք հարյուր տարի հետ` ֆեոդալիզմի ծաղկման շրջանում: Պարզվում է, դեպի ապագա ճամփորդել կարելի տրանսպորտի առավել ավանդական միջոցներով. նստում ես ինքնաթիռ, 3 ժամ թռչում դեպի արևմուտք, և խնդրեմ` հայտնվում ես նոր տարածաժամանակային կոնտինումում: Հիմա, հասկանում եմ, ուր և ինչու են գնում Մասկիները: Նրանց տնաւոմ է ժամանակի մեքենայի ծուղակը` ուզում են հայտնվել ապագայում, էն էլ մի անգամից: Պարզապես ժամանակի մեջ ճամփորդության էդ մեթոդն ունի իր թերությունը` երկու տարի պիտի լռվես անցյալում` ըստ պայմանագրի: Անցյալի քավարանում անցկացրած երկու տարին ու ապագայում հայտնվելու մոտալուտ հեռանկարը միայն ավելի է բորբոքում ժամանակի ճամփորդների ցանկությունը: Մի գուցե, Մասկի-ի մրցույթի պայմաններում այսուհետ պիտի լինի բրնձի նախասիրությունը, որպես պարտադիր պայմա՞ն: Կարող ենք ցանկապատվել աշխարհից, բայց աշխարհը մեզնից անկապատել չենք կարող: Գուցե ցանկապատի կարիք ընդհանրապես չկա՞…

    Հ.Գ.
    Լավ, բրինձ չենք ոզում, գոնե կարող ենք չէ, քյաբաբ ուտելուց, գոնե էդ քյաբաբը ամեն մեկից չառնել: Իմ շատ սիրած, հայ տնտեսագետներից մեկն ասում էր` Սպառող դառնանք ու սպառողի զենքերով սպառազինվենք: Մի’ տվեք ձեր վաստակը ձեր օդն ու արժանապատվությունը թունավորողներին, մի’ գնեք էն ապրանքը, որից ստացվող եկամուտը պիտի ուղղվի ձեր տեսակի շահերը ոտնահարելուն, մի’ սրեք են դանակը, որ վաղը պիտի կտրի ձեր կոկորդը, մի հյուսեք առավոտ կանուխ էն ճիպոտը, որը ձեզ ու ձեր երեխաներին երեկոյան պիտի քշի ձեր բնից:

    Հիմա, որ ձեզ ասեմ, թե Շամպայն գինիների գործարանը թունավորում է իմ օդը, փլուշի անմահական հոտով լցնելով դժգույն առօրյաս, ու խնդրեմ, թե. Շամպայն գինիների արտադրած գինին ու օղին չառնե’ք, քանիսը կարձագանքի:

    Առաջարկում եմ blog-ում բացել սպառող-քաղաքացու անկյուն, ուր կարելի է քննարկել այս կամ այն արտադրողի կամ ծառայություններ մատուցողի հետ կապված խնդիրները: Խոսքը ոչ թե արտադրանքի ու ծառայությունների սպառողական որակների մասին է, այլ մեր շահերին դրանց վրա ծախսած գումարների համատեղելիության…

  11. Sevak said...
    June 5, 2007

    Սիրելի… չգիտեմ ոնց դիմեմ, որ ծիծաղելի չստացվի,

    Ուշագրավ դիտարկում է, կարդացի անկեղծ ոգևորությամբ: Խոսքս վերաբերում է համեմատություններին: Հուսով եմ` Ձեր կողմից ընտրված target group-ը լոկ անալիզի և երբեք ոչ նեղացնելու նպատակ ուներ: Համոզված եմ` միգրացիայի նման զգայուն հարցում հարկ է երիցս շգույշ արտահայտվել, քանզի ասված է` մի դատիր…

    Սպառող-քաղաքացու անկյուն բացելը համարում եմ գայթակղիչ մի առաջարկ, որ, կարծում եմ, հնարավոր կլինի իրականացնել շատ շուտով:

    Շնորհակալություն:

  12. Armen G. said...
    June 6, 2007

    Ankap Margare,

    Tsavum em vor chashacanki yndameny 2-3 blyuderov eq sahmanapakvum, chnayats xostovanem vor brndzajur chashatesaky der chem pordzel.

    Menq sirum enq mer qyababov chapel mer shrjapatin. Mery lavn a, hast a, sochni, beranid mej el halvum a. taki lavashn el amenakayf momentn a… mery verjn a…

    Vracinery kyanqic ban chen jogum. uteluc ergum en, u parely chi sahmanapakvum lok adrbeja-rabizakan hnchyunneri nerqo dzerqery odum 1-2 ankap sharjum anelov. Isk menq, che! piti utenq! xmenq! shat utenq u arax xmenq, qyabab, xorovats, ba khashy… pah-pah, sev-sev achqer, inch lava! oghormi Aramin… Karevory mardu stamoqsy liqy lini, germaniaic berats meqenan ejan raztamojka ani u mashni bandajnery nikelapat lini, ba hnchov es pakas Vzgoyic, vor infinity a qyshm u dprocn el chi avartel. jhandam te amisy mek es loghanum, voch te vorovhetev taq jur chka, ayl “shut-shut loghanals vorna, axper?”. Ov vor koghqic ed burmunqin chi dimanum, togh sovori, ba kaysr Xiroxiton vonc er brindz utum 50 tari. Inchi menak inqy, ba mer sepakan kaysrery` Levony, Roby, ev INQY! Iranq el en mer joghovrdin nuyn bany koch anum u sepakan kyanqov u varqov orinak tsarayum… ba vonc, axper!.

    Prosto xiroxiton voch te sepakan restorani brindzn er reklam anum, ayl yeritasardnerin AMN-um sovorelu ugharkum, ev nrants erkri nersum xraxuselov u nranc vra henvelov erkiry ed vichakic er pordzum hanel.

    Hargum em brindzy, vorpes kayserakan uteliq… Bayc ho menq kakoy-nibud chapon chenq. menq xarabax enq haghtel, mer dem xagh chka! mer qyababneri dem el xagh chka.

    Iskapes, ur en ed Muskinery?! Inchi mer qyababnery toghats urishi bostann en jrum?

    http://www.agrada.org – um asum en te 90%-y hayastanum en… stum en erevi… apahovum en brndzi sparumy…qyababov sparazinvats…

    evs mi ankap margareutiun..

    Naxkin Muskie-ic

  13. Աբրահամ said...
    June 7, 2007

    Քրիստինայի մտորումներն ինձ արձագանքելու տեղիք տվեցին:

    Երբ առջեւում մշուշ է, մի’ վառեք ետդարձի կամուրջները: Ահա թե ինչ կասեմ մի նախադասությամբ: Ամեն մեկը չէ, որ կարող է գնալ այդ քայլին, քանզի անբանականությունը և արկածախնդրությունը չէ, որ պետք է իշխեն մեզ, այլ ողջամտությունն ու ճիշտ հաշվարկը: Տունը հայրենիքին կապող ամենահուսալի կամուրջն է: Ցավոք, շատերը չեն կարողանում օտարերկրյա պետություններից վերադառնալու կամավոր որոշում ընդունել, քանի որ վառել են ետդարձի բոլոր կամուրջները: Ե՞տ դառնալ, երբ արդեն ամեն ինչ վաճառել եք, և ոչ ոք չի սպասում… Յուրաքանչյուր ոք պետք է ճիշտ իմանա` ինչ է ուզում և դրա հիման վրա կառուցի իր կյանքը:
    Ըստ իս, հուսալքությունը երբեք հայրենիքը լքելու տրամադրություններ չպետք է առաջացնի. օտարեկրյա պետություն տեղափոխվելը երբեք չպետք է դառնա ՙփորձ ինքնասպանությունից առաջ»:
    Եթե մարդ գնահատում է իր մեջ ներուժ, որը տվյալ ժամանակաշրջանում ինչ-ինչ պատճառներով սահմանափակված է իր պետությունում, ապա այն կարող է ժամանակավորապես իրագործել այլ երկրում, և դա դրական պետք է դիտել և ոչ թե սպանել այդ մղումը: Ի վերջո, եթե անձը այդպիսի տրամադրություններով շարունակի մնալ իր երկրում, ապա կսկսի երրորդ մարդու աչքերով նայել իր շուրջը կատարվող հասարակական-քաղաքական փոփոխություններին:
    Քրիստինայի տրամադրություններով ապրող մարդը ի վերջո կմնա Հայաստանում, բայց երկակի ապրումներով` ՙչջրեմ ծառը, միևնույն է, ես վաղը մեկնում եմ… »:
    Մեզ հաճախ թվում է, որ եթե մենք փոխենք մեր աշխարհագրական դիրքը ՙա» կետից ՙբ» կետ, ապա անպայման դրանից մեր ճակատագիրը կփոխվի: Մինչդեռ նախախնամությունը, կարծես, մեր ծննդով արդեն իսկ որոշել է մեր ապրելու և արարելու վայրը: Պարույր Սևակի բառերը հիշեցի.
    Ասել-ասում են,
    Թե լավ է այնտեղ, որտեղ մենք չկանք,
    Իսկ ես պնդում եմ, որ լավ է այնտեղ,
    Որտեղ չենք կարող չլինել և կանք:

    Աբրահամ

  14. Արտաշես said...
    June 25, 2007

    Տրամաբանորեն սպասում էի, որ Կրիստինայի «նվնվոցը» քննադատող այրերը հենց իրենք կառաջարկեն գործնական քայլեր միգրացիոն պրոբլեմը հաղթահարելու համար՝ ցուցադրելով «կուռ տրամաբանված միտք, որն արտահայտում է քաղաքական հաշվարկ», և առաջարկելով «КОНСТРУКТИВ»՝ ըստ հենց իրենց խելամիտ պնդման. «Давайте прекратим бессмысленые говорильни, и будем предлагать конкретные меры…»

    Երկար սպասեցի… ուշադիր կարդացի բոլոր ակնարկները… չտեսա և ո՛չ մի ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ՔԱՅԼ:

    (Տեսա միայն նվնվոց, бессмысленые говорильни և կուռ տրամաբանված մտքի ու քաղաքական հաշվարկի բացակայություն…..)

  15. Sergey said...
    June 26, 2007

    Уважаемый Арташес!

    Я принимаю ваш вызов…

    С одним лишь условием что предлагаемый конструктив не будет односторонним, а ваша позиция не будет носить характер возвышенного и всезнающего критика-наблюдателя.

    Из области конкретики, если вы внимательно изучили проблематику миграции в РА то стоило бы заметить факт полного отсутствия пропаганды и просветительской деятельности в этой сфере. За малым исключением ICHD.
    Однако, дело решается не так скоро как сказ сказывается, прежде всего предлагаю:

    1. Создать бюро (ну или хотя бы комитет) пропаганды

    2. Дать право и возможность данному бюро организовывать и поощрять акции связанные с пропогандой патриотизма и национальной идеи (а не распылять средства собранные разными диаспорами на очередные ремонты и благоустройства садиков (ул.Баграмяна)).

    2/а А также предоставлять всем желающим покинуть Родину, всю правдивую информацию о том что же за золотые горы и кисельные берега ждут их там за кордоном.

    3. Создать структуру подконтрольную НС РА, способную выработать грамотную миграционную политику на ближайшие 5-10 лет.

    4. Ввести уголовную отвественность за непотвержденные фактами очернения республики, или проще говоря КЛЕВЕТУ…

    Мяч у вас, ждемс……
    С уважением Сергей.

  16. Աշոտ said...
    June 26, 2007

    Սերգեյ ջան

    Այս կետի վերաբերյալ

    “4. Ввести уголовную отвественность за непотвержденные фактами очернения республики, или проще говоря КЛЕВЕТУ…”

    Նկատի ունես 1937 թվակա՞նը ….

  17. Sergey said...
    June 26, 2007

    Ашот джан!

    Я не предлагаю возврат к тоталитарной системе 1930-ых годов.
    Просто, необходимо на корню прерывать гавканья, я подчеркиваю необоснованные фактами!!!!!!!!!!!!!! Очернения нашей с вами страны, должны быть наказаны в сыдебном порядке! А наказания не должны быть тюремными сроками, здесь можно применить практику штрафов и общественно полезных работ (вне зависимости от положения в обществе клеветника!).

    А каковы ваши конструктивные предложения, а то получается что Арташесу не понравилось только мое молчание, в то время как в блоге крутиться огромное количество мыслящих, но почему-то молчащих людей…

    с уважением Сергей

  18. Арташес said...
    June 28, 2007

    Сергей,

    1) Сначала по существу вопроса. Мне кажется, надо адресовать суть проблемы, а не параферналии типа пропаганды. “There can not be national security in Armenia, we can not resolve the issues on our diplomatic and national agenda if the average citizen is not a master of his or her rights in this country, has elections taken from him or her and does not feel that he or she belongs to Armenia. And we have to reinstate the feeling of belonging – that “yes, I belong to our country, to this electoral system and my future is here”.” Это слова Раффи Ованнисяна из его последнего интервью, http://hetq.am/eng/politics/0706-r_hovanisian.html, и эти вопросы должны быть адресованы обществом в первую очередь. Пока нет Армянского Гражданина, нет и реальной Родины (есть только Родина сердца и мечты), нет гражданского патриотизма, нет гордости за сегодняшнюю (а не историческую или абстрактную) Армению, и привить это просто созданием бюро пропаганды точно не получится. Оно, это бюро, будет иметь смысл только если будет наболевший и от нас вечно ускользающий государственный подход к коренным проблемам, а его-то и нет. Ну, создадите ещё одну контору, шефом которой станет какой-нибудь Мрзик или Грзик, поставит своих людей, будет выпускать для виду какие-то плакатики, а в основном присваивать бюджетные средства. Думаю, согласитесь… Ещё одна цитата от Раффи: “The average Armenian citizen has to have the opportunity to find employment in a dignified way where his or her rights are protected. Those rights are not only the rights to a minimum salary, a respectable livelihood for the worker and his or her family, but also a culture of employment, a culture of work, where they take part in the development of the Armenian economy and in the strengthening of Armenia’s economic positions in the region. I do think work and employment are not a privilege, they are a right and first and foremost as a representative of a national liberal party, that believes in a small government and underscores the role of the individual, I think nonetheless it is the responsibility of the state to provide the equal opportunities for people to have dignified employment.” Это базисные начала государственного подхода: защита экономических прав граждан государством (спросите об этом Севака :) ) и обеспечение минимальных социальных гарантий достойного существования человека. И Раффи в этом прав: для того, чтобы эти гарантии предоставлять, надо быть просто ответственным государством, а не социалистическо-коммунистическим спрутом, как о том визжат недалёкие апологеты “свободного рынка”. Да, даже ограниченное в своих функциях государство должно быть Государством с большой буквы для своих граждан.

    К сожалению, Раффи не указал конкретных путей достижения такого государства. Но если реальные политические силы будут над этим думать, что-то, может, и продвинется. Готовых рецептов точно нет ни у кого, включая меня. Как минимум, надо знать сложившуюся криминально-олигархическую систему очень хорошо и реалистично, чтобы предлагать действенные шаги, а не теоретические доводы и благие пожелания. Только патриотические люди внутри системы могут дать такую информацию и экспертизу. Если тот же Раффи (или кто другой) сможет стать полюсом притяжения, политическим ядром для таких людей, что-то сможет сдвинуться. В отсутствие гражданского общества мы, сторонние наблюдатели (вне или внутри Армении, не имеет значения), можем только пердеть, мягко говоря. К сожалению, большинству реальных лиц у власти ответственное государство, мне кажется, не только не нужно, но и чуждо, да и входит в конфликт с их узкими интересами.

    Если и когда будет прогресс в этом направлении, значительная часть проблем миграции начнёт решаться сама собой, да и бюро пропаганды тогда может пригодиться (именно потому, что не Мрзик будет его шефом в этом случае).

    А на сегодняшний день уверен, что битиё “клеветников” – это толкать дело с неправильного конца, и это явится не чем иным, как ещё одним сильным стимулом к эмиграции, т.е. принесёт противоположный результат.

    Но во всех случаях, можно только приветствовать, что хотя бы один из тех, кто критиковал Кристину за “скуление” и отсутствие “позитива” (меня там, заметьте, не было, так что “вызов” Вы приняли свой собственный, а не мой), предложил какие-то меры и поставил их на обсуждение. Всем бы так.

    2) А теперь в более типичном для меня ключе. :)
    Я перечитал реакции на пост Кристины и осознал, чем с самого начала мне так резко не понравилась вторая запись, господина Petrossian-а. Он обращается со своими претензиями не к автору поста, а к Севаку, как будто это личный блог последнего! Но это ведь блог ICHD, и, естественно, все его сотрудники могут при желании делать свои вклады, и это ясно каждому. Тогда почему же такое косвенное и неуважительное отношение к Кристине? Вот когда меня осенило: это же ведь махровый неандертальский сексизм господина Petrossian-а!! “Эй, охотник на мамонтов Севак, поставь на место скуляще-выпендривающуюся собирательницу кореньев Кристину – она же ведь баба из твоей пещеры!! А если ты такой слабак, то я больше не буду приходить в вашу пещеру для нашей сугубо мужской пляски вокруг огня и производства нечленораздельных звуков!” Воооооо!!! :) :):)

  19. Petrossian said...
    June 30, 2007

    Արտաշես,
    մեղադրանքդ մերժում եմ ու համարում եմ անպատեհ: Քանի որ այս բլոգում հիմնական հեղինակը Սևակն է, պատասխանս էլ ուղղված էր նրան: Նման մեղադրանքը շատ լուրջ եմ համարում, ու, ցավալիորեն, ստիպված եմ անտեղի ու անիմաստ տեղն արդարանալ:
    Րաֆֆու հարցազրույցի վերաբերյալ ասածներիդ համաձայն եմ: Ընդհանրապես, երևի կրկնվեմ, պիտի գործի “միտք-խոսք-քննարկում-գործողություն” շղթան. երբ այդ շղթայի օղակներից մեկը բացակայում է, ապա մնացածն էլ իմաստազրկվում են:

    Քրիստինա,
    հուսով եմ, որ նույն կարծիքի չես, ինչ Արտաշեսը: Ափսոսում եմ, եթե որևէ կերպ նեղացրել եմ: Նման նպատակ չէի հետապնդում: Փորձում էի ընդամենը հրավիրել լուրջ բանավեճի:

    Սերգեյ,
    կիսում եմ մի դրույթ, որ առաջ ես քաշել` ստեղծել մի առանձին մասնագիտական մարմին, որը կզբաղվի միգրացիոն քաղաքականության մշակմամբ: Գտնում եմ, որ շատ առողջ և օրախնդիր հաստատություն կլինի Հայաստանի համար: Շատ օգտակար կլինի նաև հարցի հասարակական քննարկումը, դրա շուրջ գիտական ուսումնասիրությունների կազմակերպումը: Օգտակար կարող է նաև լինել անկախ think-tahk-ի/-ների ստեղծում խրախուսելը:
    Այնուամենայնիվ, առաջարկներիդ գերազանցող մեծամասնության հետ համաձայն չեմ. պրոպագանդայի նախարարությունները բնորոշ են տոտալիտար պետություններին: Կիսում եմ Արտաշեսի փաստարկները: Չեմ ցանկանում, որ Հայաստանն այդ ուղով զարգանա:

    Ես չգիտեմ, թե ինչպես է կարելի լուծել Հայաստանի բնակչության և, հատկապես, դրա կիրթ ու կայացած հատվածի երկրից արտահոսքի խնդիրը: Գիտեմ հաստատ, որ ամենաճիշտ լուծումը տրված էր մի հեռուստատեսային գովազդում. “Кормить надо лучше, они не улетят”: Իսկ թևերը կտրելով հարց չի լուծվի…
    Գիտեմ նաև, որ նույն խնդրի առջև է նաև կանգնում Միացյալ Թագավորությունը, որի երիտասարդ սերուցքի մի զգալի մասը տեղափոխվում է Միացյալ Նահանգներ, այն ժամանակ, երբ ՄԹ-ը տասնյակ հազարավոր միգրանտներ է ընդունում և փորձում է ինքը հենց ուղիներ գտնել որակավորված աշխատուժի ներգաղթը խրախուսելու համար: Չեմ ասում, որ դա ճիշտ է, կամ սխալ: Տարբերակ է:

  20. guytzag palandjian said...
    January 22, 2009

    Tebed bidi ouzei hayeren darerov grel bayc cavok che gidem inchbes.sovrecrek indz xntrem. Nax yete g’cangak aycelek im gayk-ej veronshyal our g’gartak im Bulletin – er.Isk yete shdab ouzoum ek imanal te migracia i veraberyal ,aveli jisht DUNDARC..mez houzox@..ouremn anhabax aycelek gayk-ejis ver@ our ga Pre-Conference-yerp masnagcoum ei 2002 in yev im ayd “paper” zegouyc@s 4.5 dari H.Hanrabedutyan ardnaxrarutyan gayk-ejoum er…hedo poxvec iharge ourishnerinn el-miayn 6/7 andzeri zegouycnern ein ayndex dexadrel..chi gidem inchu..
    aynu amenayniv IAG OUXIN ” MASNAGIDUTYANC MARZERI COLEGANERI”hIMNMAB-5ER HIMNVADZ-BAGSUM EN 10 YEVS IRAR HED OXAGBVELO DELEGACYANER OUXGHELOV -BAYC GARTACEK ..AYSDEX DEX@ CHE..isk im 2 hador girker-VERNAGRVADZ HAYAERN@ ‘arcaga-hayrenassewri muh husheren” ISK anglieren-GISOV-2RD HADOR…”VIEWPOINTS-ARTICLES AND MEMOIRS OF A FREE LANCE PATRIOT” vaJARVOUM EN NOYAN TAPAN-HASOUYT HASHMANTAM YEREXANERI AVAN ARINJ..SHAD ASELIK OUNEM MANAVAND HIMA WOR SDXDZVEL E SPYURKI NAXARARUTYUN IRENC EM OUXEL ELECTRO NAMA AHA AYS AHASCEIN BAYC CHI SDACVOUM HED E GALIS DOUK PORCECEK YEV INDA HAYDENECEK XNTREM..OUREMN AZNVAPAYL HRANOUSH HAKOPIAN-IN GREL …….Ministry@diaspora.am
    yev aha hed e shbrdvoum…
    Hamah-Haykakani SIRO\gaydz

  21. Иван said...
    July 8, 2012

    Актуальная телефонная база

  22. chanel handbags said...
    April 9, 2013

    Thanks quite a bit for your efforts to have had these issues collectively on this blog web site. Mary and i also extremely much appreciated your input by way of your articles with particular items. I recognize that you simply have lots of demands in your schedule therefore the truth that you really took the maximum amount of time as you did to guide men and women seriously like us by means of this short article is in fact very valued. chanel handbags http://www.topchanelbag2013.co.uk/

  23. Вячеслав said...
    January 19, 2014

    Cушилки для овощей и фруктов Ezidri ( Новая Зеландия ): (096) 272 – 71- 81 Владимир
    Возможности сушки овощей превзошли все существующие аналоги.
    Сушилки Ezidri после сушки фруктов, ягод и овощей позволяют сохранить максимальное количество витаминов и питательных веществ.
    Каждая часть аппарата Ezidri изготавливается из пластика, который не оказывает вредного воздействия на продукты.
    Благодаря уникальной системе циркуляции теплого воздуха сушка овощей и фруктов происходит быстро и эффективно, а продукты сохраняют в себе все необходимые для человека минералы.
    Внимательно изучив рекомендации, прилагающиеся к книге пользователя, вы сможете без особого труда высушить ваши фрукты и овощи.
    Такая книга прилагается ко всем сушильным аппаратам Ezidri при их покупке.
    Доставка по Киеву и Украине – бесплатно.

  24. Всеволод said...
    January 27, 2014

    ООО «РВД-Сервис» – Юрий Сергеевич, т. (044) 592-04-29, 331-07-57.
    Направления работы предприятия (15 лет на рынке, собственное обжимное оборудование ):
    1.Изготовление (штуцеровка) РВД (рукавов высокого давления) под заказ на любую технику.
    2.Продажа РВД следующих типов: 1SN, 2SN, 4SP, R13, R15 диаметром 5-50мм с рабочим давлением 20-1200 атм.
    Производства Германия (SEMPERIT), Италия (LWM)
    3.Промышленные рукава:
    МБС-масло-бензо стойкие, для газов, воздуха, кислорода, напорно-всасывающие, кислотостойкие,
    для метана, пропана, СЖУ-сжиженные углеводороды ( для газовых заправок ).
    4.Рукав для агрессивной среды ( химически стойкий ).
    5.Рукав для моек высокого давления
    6. Рукав СРГС из нержавейки
    7. Рукав для компрессоров 260*С RTFE
    8. Продажа комплектующих к гидравлическим рукавам и системам:
    фитинги для РВД всех мировых стандартов, адаптеры, переходники, соединители,
    трубки гидравлические – изготовление, краны гидравлические шаровые давлением 100-300 атм., БРС

  25. Вадим said...
    February 6, 2014

    Замки, Двери, Ремонт, Замена, Установка (Киев): 044-384-16-30 – ( выезд мастера на осмотр ).
    Замки, Двери, Доводчики, Установить, Врезать, Заменить, Вставить, Вскрыть, Замок.
    Вставить, врезать, заменить, замок, ремонт, установка двери.
    Видеофоны, видеонаблюдение, электрозамки, контроль доступа.
    Ограничение доступа (ключи-таблетки, карточки, брелки).
    Оббивка, обшивка, перетяжка, реставрация, ремонт, замена, установка дверей.
    Установка доводчиков, видеофонов, кодовых замков, электрозамков.
    Ремонт ( установка ) замков, дверей – выезд мастера на осмотр.
    Замена покрытия ( обивка ) дверей ( 6 видов покрытия, не увозя дверь в цех ).
    Материалы: панели МДФ, ламинат, шпон, кожа, дермонтин, кожвинил.
    Качественный подбор фурнитуры: глазки, ручки, шингалеты, задвижки, петли.
    Бронеремонт – замена двери, сварочные работы, защита замков.
    Замена ( вскрытие ) замков ( при утере ключей ) без повреждения бронедверей.
    Замки пр-во Россия, Италия, Испания, Израиль.
    Опыт работы 15 лет. Гарантия от 5 до 8 лет.

  26. Даниил said...
    February 9, 2014

    ИБП для котла отопления: Леотон Барьер, Авалон Резерв, SinPro т. ( 044 ) 501-14-28 , м. ( 067 ) 502-70-15
    ИБП Авалон, Леотон, SinPro ( резервное питания от акумуляторов 12-220) для бытовой техники ( в т.ч. для газовых котлов ).
    ИБП ( Киев ): Леотон Барьер 500 – 1450 грн, Авалон Резерв 250 – 1900 грн
    ИБП ( Харьков ): SinPro 180 – 1730 грн, ): SinPro 200 – 2670 грн.
    Аккумуляторные батареи для ИБП ( UPS ) для котла.
    Свинцово-кислотные, необслуживаемые, герметичне:
    Ventura ( Италия ) 12В 100А – 2000 грн.
    Leoch ( Китай ) 12В 100А – 2100 грн.
    ИБП для отопительного котла ( в т.ч. газового ) с аккумулятором.
    SinPro 180 + аккумулятор 100А – 3500 грн,
    SinPro 200 ( с стабилизатором напряжения ) + аккумулятор 100А – 4400 грн.
    Ремонт стабилизаторов напряжения, инверторов, ИБП ( в т.ч. замена аккумуляторов ).
    Доставка, монтаж.

  27. Пластиковые понтоны для сборки мобильных причалов для катеров, стоянок для яхт, водных мотоциклов, понтонных мостов и плавучих пляжей и островов на воде, мобильных площадок под производство, площадок под бары, рестораны

  28. Пластиковые понтонные системы для установки стационарных причалов для катеров, стоянок для яхт, гидроциклов, понтонных мостов и плавучих пляжей и островов на воде, площадок для производственных нужд, площадок под бары, рестораны

  29. Володя said...
    March 14, 2014

    Аккумулятор для детских машин, эхолота, UPS (Киев): т. ( 044 ) 501-14-28 , м. ( 067 ) 502-70-15
    Аккумуляторные батареи для детских машин, мотоциклов (электромобилей)
    Ventura ( Италия ) 6В 12А – 200 грн, Ventura ( Италия ) 6В 7А – 150 грн.
    Ventura ( Италия ) 12В 12А – 330 грн., Ventura ( Италия ) 6В 4,5А – 120 грн.
    Аккумуляторные батареи для эхолота 12В.
    Ventura ( Италия ) 12В 7А – 200 грн, Ventura ( Италия ) 12В 12А – 330 грн.
    Ventura ( Италия ) 12В 18А – 450 грн., Ventura ( Италия ) 12В 4А – 170 грн.
    Свинцово-кислотные, необслуживаемые, герметичные аккумуляторы для ИБП:
    Аккумуляторные батареи для ИБП ( UPS ) для компьютера (ПК).
    Ventura ( Италия ) 12В 7А – 200 грн, Ventura ( Италия ) 12В 12А – 330 грн.
    Ventura ( Италия ) 12В 18А – 450 грн., Ventura ( Италия ) 12В 4А – 170 грн.
    Аккумуляторные батареи для ИБП ( UPS ) для котла.
    Ventura ( Италия ) 12В 100А – 2300 грн., Ventura ( Италия ) 12В 90А – 2200 грн.,
    Ventura ( Италия ) 12В 65А – 1700 грн., Ventura ( Италия ) 12В 45А – 1300 грн.
    Ремонт стабилизаторов напряжения, инверторов, ИБП ( в т.ч. замена аккумуляторов ).
    Доставка, монтаж.

  30. official michael said...
    April 9, 2014

    I will immediately take hold of your rss as I can not find
    your e-mail subscription hyperlink or e-newsletter service.
    Do you’ve any? Please let me recognize in order that I may subscribe.
    Thanks.

    official michael kors outlet

  31. Пластиковые понтоны для сборки стационарных пирсов для катеров, яхт, водных мотоциклов, понтонных переправ и плавающих пляжей и площадок для отдыха на воде, производственных площадок, площадок под бары, рестораны

  32. divshare.com said...
    July 12, 2014

    Everyone loves what you guys are usually up too.
    Such clever work and exposure! Keep up the great works guys I’ve included
    you guys to blogroll.

  33. Понтонные системы для сборки стационарных причалов для катеров, яхт, гидроциклов, понтонных переправ и плавающих пляжей и площадок для отдыха на воде, производственных площадок, площадок под бары, плавающие рестораны

  34. игры, онлайн игры said...
    December 29, 2014
  35. мошенник, оренбург, кидала, лохотрон, обман, 53 32 08, 53-32-08, said...
    March 31, 2015
  36. GREENWAVE, Rumbak said...
    April 29, 2015
  37. Недвижимость, Дом said...
    April 30, 2015
  38. Недвижимость, Дом said...
    May 12, 2015
  39. GREENWAVE, Rumbak said...
    May 18, 2015
  40. ортопедические матрасы, интернет магазин матрасов, купить ортопедический матрас, матрасы на диван, недорогие матрасы, мебель said...
    June 19, 2015
  41. kinoman said...
    June 20, 2015

    Читал весь и смотрел онлайн спс

  42. таможенный брокер,таможенная очистка ,сколько стоит растаможка из германии, растаможка +в россии, растаможка, таможенный брокер санкт, усл said...
    August 5, 2015
  43. isabel marant обувь said...
    August 11, 2015

    Официальный сайт известной обувной компании изабель марант этот http://www.new-j.ru/shop/brands/isabel-marant/ можно купить оригинальную обувь Isabel Marant

  44. агроферт, АГРОФЕРТ said...
    September 20, 2015
  45. грузоперевозки Днепропетровск, перевозки по Днепропетровску, газель, перевозка, переезды, мебели, грузчики, доставка, автоперевозки, офисн said...
    September 24, 2015
  46. AMV

  47. Counter-Strike 1.6,cs:go,cs:go скачать,скачать cs,cs 1.6,cs16,кс,кс16,кс 1.6,контра,контра 1.6,скачать контру,контру скачать,скачать кс,скачать кс 1.6,cs 1.6 скачать,ска said...
    November 25, 2015
  48. торговое оборудование said...
    December 21, 2015
  49. Counter-Strike 1.6,скачать cs,cs 1.6,cs16,кс,кс16,кс 1.6,контра,контра 1.6,скачать контру,контру скачать,скачать кс,скачать кс 1.6,cs 1.6 скачать,скачать cs 1.6,Counter-Str said...
    January 2, 2016
  50. светодиодная лента said...
    January 21, 2016

    посмотри тут светодиодную ленту
    http://arlight.moscow/catalog/svetodiodnye-lenty-100002/

  51. Скачать css34, Скачать ксс 34, Скачать ксс, Ксс скачать, Download CSS v.34, Скачать Counter-Strike Source 2016, Скачать css, CSS v.34 скачать, counter strike source v.34, Бесплатно, Ска said...
    January 24, 2016
  52. бюро переводов,переводчики,перевод,язык,арабский,немецкий,испанский,английский,легализация,документ,Киев said...
    March 11, 2016
  53. Линокром said...
    March 25, 2016
  54. скачать контру, кс 1.6, контру страйк 1.6, контр, cs 2016, cs 1.6 2016, контра 2016, рускую контру 1.6, cs 1.6, кс, кс 1.6, 1.6, cs, counter-strike 1.6, контра torrent, контра беспла said...
    April 16, 2016
  55. скачать чистую кс said...
    August 2, 2016

    скачать чистую кс 1.6, скачать чистую версию cs 1.6, кс 1.6, скачать кс оригинал, скачать cs 1.6, контр страйк

  56. sdfdsf said...
    August 2, 2016
  57. скачать ксс 34, скачать ксс в34, скачать css v34, css 34, ксс 34, source 34, cs source, source, скачать css 34 торрент said...
    August 7, 2016
  58. кс 1.6, скачать кс 1.6, скачивать кс 1.6, скачать кс 1.6 русскую, кс 1.6 бесплатно, скачать кс 1.6 бесплатно, скачать кс 1.6 русская версия, сборки кс 1.6, к said...
    August 12, 2016
  59. кс 1.6, скачать кс 1.6, скачивать кс 1.6, скачать кс 1.6 русскую, кс 1.6 бесплатно, скачать кс 1.6 бесплатно, скачать кс 1.6 русская версия, сборки кс 1.6, к said...
    August 14, 2016
  60. кс 1.6, скачать кс 1.6, скачивать кс 1.6, скачать кс 1.6 русскую, кс 1.6 бесплатно, скачать кс 1.6 бесплатно, скачать кс 1.6 русская версия, сборки кс 1.6, к said...
    August 20, 2016
  61. кс 1.6, скачать кс 1.6, скачивать кс 1.6, скачать кс 1.6 русскую, кс 1.6 бесплатно, скачать кс 1.6 бесплатно, скачать кс 1.6 русская версия, сборки кс 1.6, к said...
    August 21, 2016
  62. кс 1.6, скачать кс 1.6, скачивать кс 1.6, скачать кс 1.6 русскую, кс 1.6 бесплатно, скачать кс 1.6 бесплатно, скачать кс 1.6 русская версия, сборки кс 1.6, к said...
    August 30, 2016
  63. кс 1.6, скачать кс 1.6, скачивать кс 1.6, скачать кс 1.6 русскую, кс 1.6 бесплатно, скачать кс 1.6 бесплатно, скачать кс 1.6 русская версия, сборки кс 1.6, к said...
    September 9, 2016
  64. Солод – продажа оптом и в розницу. Высококачественный пивной солод. В Ярославле, доставка заказанного солода. Отличного качества, сертификаты. Дешево. Компания Солод-Яр. Информация на сайте http://solod-yar.ru

  65. Repair manual, car repair, instructions, diagnostic program, spare parts catalog said...
    June 29, 2017

Leave a Comment

*

*